1. General
Inclined Labs AB, z registracijsko številko 559036-4765 (»Družba«), ponuja posameznikom čas letenja v nagnjenem delu vetrovnika družbe v Stockholmu kot izkušnjo, družba pa ponuja tudi coaching in poučevanje v športih, kot so krilato oblekanje, smučarski skoki, sledenje, prilagajanje koles in trening alpskih športov, kot tudi meritve zmogljivosti, testiranje in analize, povezane s temi dejavnostmi. Ponudba družbe se imenuje »Storitve«. Kupec storitev se v teh pogojih poslovanja imenuje »Stranka«. V primeru kakršne koli negotovosti glede teh pogojev poslovanja se mora stranka za pojasnilo obrniti na družbo.
2. Omejitve in prepovedi
Spletna stran inclined.ws opisuje veljavne omejitve in prepovedi za Storitve. Ponudnik želi stranko opozoriti, da je navedeno trajanje leta le ocena.
3. Zavarovanje
Stranka storitev bo zavarovana za primer morebitnih poškodb, ki bi lahko nastale v povezavi s storitvami.
4. Kuponi
Družba prodaja kupone za Storitve. Kupone je mogoče kupiti prek sistema rezervacij, ki je na voljo na spletni strani inclined.ws.
Kuponi so veljavni dvanajst mesecev od datuma nakupa, stranka pa mora rezervirati termin pred iztekom veljavnosti kupona. Če stranka ne rezervira termina pred iztekom veljavnosti kupona, se šteje za izkoriščenega in ga ni mogoče vrniti.
5. Odpovedi in spremembe
rezervacij Rezervacije so zavezujoče. Posamezniki lahko odpoveste in ponovno rezervirate, vendar najkasneje deset dni pred rezerviranim datumom.
Zdravniško potrdilo bo sprejeto za ponovno rezervacijo, če je stranka zbolela ali se poškodovala.
Za skupine z več kot osmimi strankami in za rezervacije celih ur (skupaj blokovni nakupi) je treba spremembo rezervacije in odpoved opraviti vsaj 15 dni pred predvidenim časom leta. Stranke z blokovnim nakupom niso upravičene do povračila, če je odpoved opravljena pozneje.
Za spremembo rezervacije blokovnih nakupov se zaračuna administrativna taksa v višini 10 % celotnega zneska.
6. Pravica do odstopa od pogodbe
Če želi stranka, ki je fizična oseba, odstopiti od nakupa, opravljenega prek družbe, in storitve še niso bile rezervirane, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe v štirinajstih delovnih dneh od datuma nakupa. Če je bil nakup opravljen prek enega od pooblaščenih trgovcev družbe, se mora stranka za preklic nakupa obrniti na pooblaščenega trgovca.
Za nakupe v blokih veljajo pogoji preklica iz 5. razdelka.
7. Ukraden ali izgubljen bon
V primeru ukradenega ali izgubljenega bona mora stranka o tem nemudoma obvestiti podjetje. Stranka bo prejela nov bon, če bo lahko potrdila nakup. V takih primerih bo zaračunana dodatna upravna taksa.
8. Posebne ponudbe
Družba bo občasno ponujala časovno omejene ponudbe. Za te časovno omejene ponudbe veljajo posebni pogoji, ki so opisani v vsaki časovno omejeni ponudbi.
9. Potrditev nakupa
Podjetje potrdi nakupe po e-pošti, ki jo pošlje kupcu.
10. Pritožbe in odgovornost
Družba odgovarja Stranki na način, opisan v teh splošnih pogojih poslovanja. Vse pritožbe ali zahtevke je treba poslati na info@inclined.si.
11. Višja sila / Višja sila
Družba je oproščena odgovornosti do stranke, če ne more izpolniti svojih obveznosti zaradi okoliščin, na katere ni imel vpliva ali jih ni mogel razumno predvideti in katerih posledic ni mogel razumno preprečiti ali premagati. Družba je prav tako oproščena odgovornosti, če ne more izpolniti svojih obveznosti zaradi okoliščin, ki jih je mogoče pripisati tretji osebi, ali zaradi naravne nesreče, udara strele, izpada električne energije, delovnega spora, vojne ali drugih nemirov, požara, nove ali spremenjene zakonodaje ali navodil oblasti, motenj zunanjih telekomunikacij ali podobnih okoliščin.
12. Spremembe
Družba si pridržuje pravico do spremembe teh splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila zaradi internih razlogov ali zahtev oblasti. Spremembe začnejo veljati takoj po objavi na spletni strani inclined.ws. Stranko prosimo, da se redno seznanja z vsebino splošnih pogojev poslovanja.
13. Osebni podatki
V zvezi z naročilom stranke se stranka strinja, da lahko podjetje hrani in uporablja osebne podatke stranke za namen izpolnjevanja pogodbe s stranko ter za prejemanje novic in ponudb. V skladu s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ima stranka pravico prejeti informacije, ki jih je podjetje registriralo o stranki. Stranka ima pravico zahtevati popravek ali izbris napačnih, nepopolnih ali nepomembnih informacij. V tem primeru se obrnite na info@inclined.si .
Stranka soglaša z deljenjem svojih podatkov z različnimi podružnicami in povezanimi družbami družbe, da se stranki omogoči nemoten dostop do mednarodnih objektov družbe, da se stranka obvešča o novicah, ponudbah in promocijah, povezanih z mednarodnimi objekti družbe, ter da se zagotovi, da so strankeine odobrene sposobnosti uporabe vetrovnika in letalske sposobnosti skladne z dejavnostmi, ki jih stranka želi izvajati.
Družba bo podatke razkrila tretji osebi, če to zahteva zakon, direktiva ali drug akt oblasti.
14. Podatki o plačilni kartici
Podatki o kartici se hranijo v skladu s pravili podjetij, ki izdajajo plačilne kartice.
15. Piškotki
Predpogoj za uporabo vseh funkcij spletnega mesta družbe je, da stranka sprejme uporabo sejnih piškotkov. Če stranka ne sprejme uporabe piškotkov, lahko spremeni nastavitve svojega spletnega brskalnika tako, da piškotke zavrne. Družba želi stranko obvestiti, da lahko zavrnitev piškotkov omeji ali onemogoči nekatere funkcije.
16. Zaščitene informacije
Da bi preprečili nepooblaščen dostop do zaščitenih podatkov ter zagotovili njihovo celovitost in pravilno uporabo, je družba skupaj s tretjo osebo uvedla fizične, elektronske in administrativne varnostne postopke za zaščito podatkov, zbranih na spletu. Podatki so zaščiteni v skladu z ustaljenimi varnostnimi postopki in standardi.